Van Blauw naar Groen-wandel of fiets mee tijdens Blue Monday
Maandag 19 januari 2026 is het weer Blue Monday. Vaak genoemd als meest deprimerende dag van het jaar. Gelukkig is er een eenvoudige manier om deze dag anders te beleven en er een positieve draai aan te geven: door te bewegen in de natuur.
De laatste jaren is er steeds meer bewijs dat regelmatig bewegen in de natuur goed is voor onze mentale gezondheid. Zo zorgt het voor minder stress, meer ontspanning, meer energie, betere concentratie, meer creativiteit en een betere slaap.
Daarom nodigt Antropia je op Blue Monday uit om de natuur in te gaan en ons labyrint te bewandelen. Een pad om in rust stil te staan bij deze dag, je gedachten te ordenen en met nieuwe energie weer verder te gaan.
Meer informatie over Blue Monday? Klik hier op alles is Gezondheid.