Algemene voorwaarden
Antropia hanteert de Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH). Dit zijn de voorwaarden waarop in Nederland gevestigde horecabedrijven hun diensten verlenen en overeenkomsten sluiten. De UVH zijn gedeponeerd bij de Arrondissementsrechtbank en de Kamer van Koophandel en Fabrieken te ‘s-Gravenhage.
Voor overkoepelende voorwaarden, download UVH Nederlands
Hieronder een bondige samenvatting van de UVH:
Mocht de reservering in zijn geheel geannuleerd worden, gelden de volgende annuleringsvoorwaarden:
- Bij annulering meer dan 6 maanden voor het tijdstip waarop krachtens de desbetreffende horecaovereenkomst de eerste horecadienst zou moeten worden verleend is de klant niet gehouden enige vergoeding aan het horecabedrijf te betalen.
- Bij annulering meer dan 3 maanden voor bedoeld tijdstip is de klant gehouden 10% van de reserveringswaarde aan het horecabedrijf te betalen.
- Bij annulering meer dan 2 maanden voor bedoeld tijdstip is de klant gehouden 15% van de reserveringswaarde aan het horecabedrijf te betalen.
- Bij annulering meer dan 1 maand voor bedoeld tijdstip is de klant gehouden 35% van de reserveringswaarde aan het horecabedrijf te betalen.
- Bij annulering meer dan 14 dagen voor bedoeld tijdstip is de klant gehouden 60% van de reserveringswaarde aan het horecabedrijf te betalen.
- Bij annulering meer dan 7 dagen voor bedoeld tijdstip is de klant gehouden 85% van de reserveringswaarde aan het horecabedrijf te betalen.
- Bij annulering 7 dagen of minder voor bedoeld tijdstip is de klant gehouden 100% van de reserveringswaarde aan het horecabedrijf te betalen.
- Een uitzondering hierop zijn wijzigingen van het aantal personen van een definitieve reservering.
- Uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kan het aantal personen nog kosteloos naar beneden worden bijgesteld met een maximum van 10%.
- Ophogen van het aantal personen, ontvangen wij graag uiterlijk een week voorafgaand en zolang het past in de gereserveerde zalen.
- Het wijzigen van een datum wordt aangemerkt als het annuleren van de oorspronkelijke reservering.
- Op deze reservering zijn van toepassing de “Uniforme Voorwaarden Horeca”.
*Wij behouden het recht om de zaal te wijzigen
*Indien de zaal op de dag van de bijeenkomst omgebouwd dient te worden anders dan eerder afgesproken, belasten wij € 65,00 ombouwkosten.
*Bij het bevestigen van de bijeenkomst, ontvangen wij graag de juiste factuurgegevens. Als na het versturen van de factuur de gegevens alsnog aangepast dienen te worden, bereken wij € 7,50 administratiekosten.
*Wij ruimen met plezier uw achter gebleven afval zoals lege dozen etc. op, hier berekenen wij een verwijderingsbijdrage voor van € 7,50 per achtergebleven afval ter grootte van een verhuisdoos
*Prijzen onder voorbehoud (bijvoorbeeld door prijswijzigingen van leveranciers)